Misschien leuk om even een topic van te maken.
Ik ga deze week nog een 164 TS blok scoren voor de drijfstangen ivm lagere compressie
Ik heb al leuk spul van een saab 9000 turbo gesloopt vandaag;
Bij die saab zit zo'n lucht hoeveelheids meter met zo'n spiraaltje dat warm wordt. Misschien een goed idee om die te gebruiken. Heeft erg mooie aansluitingen (rond dus)
Ik heb ook;
-turbo, denk t04 garret
-oliekoeler plus aansluitzooi
-pijpen en slangen meuk
-sensoren
-stukje downpipe met gat lambda
-afblaas ventiel plus sturing.
-handige zekering kastjes.
Ik moet dus een spruitstuk fabrieken voor de turbo. Ik zat te denken aan een flensplaat te laten frezen die past op de kop en een plaat voor de turbo. Hoef ik alleen nog zo'n yoki toki honda H22 spruitstuk te kopen als donor en een plek waar ik mag tiggen dan ben ik al een heel eind.
Later megasquirt erop.
Wat ik alleen nog steeds niet snap (had het denk ik al eens gevraagd, weet niet meer of ik toen antwoord heb gekregen) Waar sluit je de slang aan van de vacuum vervroeger, ergens voor de turbo ofzo?