Just a guess, maar volgens mij gaat het andersom wel.Past dat? Ik bedoel de latere 155 8v TS'en. Dit ivm een wat lagere compressie.
Als de boring hetzelde is dat moet de slag korter zijn... en als dat zo is dan moet de drijfstang haast wel korter zijn, als het onderblok even hoog of lager is...
Standaard compressie, 0,5bar overdruk, 200pk & 275Nm....Dus, kan het? Er zijn hier toch ook geblazen 2 liters? Hoe doen jullie dat? Die lagere compressie?
Sjit ja, dacht de verkeerde kant op. Daarom zal de 2 liter wel aldoor genoemd zijn in verschillende fora.
slag korter betekent dat de zuiger minder ver komt. Als het blok even hoog is moet dan dus of de drijfstang langer zijn of de zuigerpen lager in de zuiger gemonteerd zitten...
Jep, rijdt net als nu alleen met wat meer 'ooomph' bovenin.Lekker zo'n boost.
Is de auto nog een beetje normaal rijdbaar als je de compressie niet verlaagd? Ik wil sowieso gaan megasquirten dus dat komt wel goed.