Niet alleen de rol verminderen door een dikkere stabi, dus stuggere veren.
Hol of massief zegt niets over stijfheid, alleen gewicht. Je wil stijf maar laag gewicht dwz hol.
Ga voor coil overs, dan kan je makkelijk veerstijfheden veranderen door even een andere veer te plaatsen.
Carrosserie doorlassen is voldoende voor gebruik met coil overs.
Echter je zit al snel aan de grens, je body wordt de slapste in je totale stijfheid, merk ik goed met mijn TS nog zonder kooi. De voorzijde van de body echt goed stijf krijgen is zeer lastig, een goede helpt maar drupperl op de gloeiende plaat. Echt goed kom je serieus aan het lassen en slijpen, denk maar aan de squadra guilia's bij de workshop....
Ps afstellen van schokbrekers is een vak apart en er zijn maar weinig mensen die dit echt goed kunnen! Afstel nadeel van de RS set is meteen ook een voordeel, weer een ding wat je niet fout kan doen
