Probleem met zo'n projectje is dat niet iedereen daar aan wil beginnen en je zelf ook waarschijnlijk niet de credit card door de gleuf haalt en je ogen dicht houd voordat je op ja drukt! Voor rollen en afstellen weet ik dat de jongens bij van der Wereld in Roelofarendsveen daar wel meer in doen en ook niet schomen om iets aan te passen.
Potververdenondeju, dat had ik eerder moeten weten, ik heb 2,5 jaar daar in de buurt gewerkt, en meerdere keren mijn spider meegehad daarheen.
Over verkeerde carbs kan ik je heel wat vertellen. Ik had nieuwe webers gekocht voor mijn 2 liter spider, niet af te stellen, inhouden, geen constante snelheid willen rijden, stationair niet af te stellen, iedereen zweert bij webers, maar voor mij nooit geen webers meer.
Dat geintje heeft me klauwen met geld gekost, met als uiteindelijk resultaat, dat iemand ze nu op zijn 1750 heeft zitten waar ze wel prima op werken(heb ik zelf vastgesteld).
Ik heb mijn oude solexen er weer terug op gezet(na grondige reiniging), en man wat liep tie gelijk weer mooi.
Dit in combinatie met een 123-ontsteking werkt perfect(met de 1600 curve, gek genoeg komt de 2-liter curve niet overeen met de curve die mijn oude verdeler had)
En nu lekker sturen komend seizoen!