Gebruikersavatar
Dr.Agan
Full Member
Full Member
Berichten: 399
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:16
Locatie: Cheese City

RE: 155 2.0 v6 turbo??

zo mei 08, 2005 11:52

Scherp Dré :)
Nu :
Alfa 159 1.9 Jtd Q-tronic te koop
Gehad:
Alfa 156 JTD 16v Berlina
Alfa 75 3.0. Qv
"Red Arrow"-not op G3 (zeg maar zweedse Lada)
Alfa 75 TS
Fiat Uno Turbo i.e. 1.4 (140 Pk's @1,0 bar; 160 Pk's @1,3 bar)
Fiat Uno Turbo i.e. Antiskid 1.3

Gebruikersavatar
Aernoudt
Guru
Guru
Berichten: 1863
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 10:14
Locatie: Doesburg
Contacteer: Website

Re: RE: 155 2.0 v6 turbo??

zo mei 08, 2005 11:57

Denk even aan 4 en 6 cilinders bij het beoordelen van Flowrate van een injector ;)
Verhip; ik zit nog in de q4 modus... :roll:
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *


bert
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2261
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:21

RE: 155 2.0 v6 turbo??

zo mei 08, 2005 16:11

Waarom niet de 2.0V6 turbo in een 164??? Lijkt me logisch en eerste modellen 164 wegen
minder dan de 155. Of importeer een 164TB uit Italie. Klaar.

Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6834
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

RE: 155 2.0 v6 turbo??

zo mei 08, 2005 16:30

@ Bert:

In een 164 is het niet echt apart, is origineel geleverd. bovendien vind ik de 155 een mooiere auto en heb ik reeds een 155 v6 gekocht voor weinig. :wink:

@ Andretti:

Dat wilde ik net zeggen! 8)

@ Aernoudt:
Persoonlijk vind ik Audi meer bah dan Subaru, maar smaken verschillen
Vind Audi ook niet echt geweldig hoor, hou het liever bij Italiaans!
:wink: :wink: Maar heb toevallig een vriend die bij een Audi dealer werkt en nog wel eens leuke dingen tegenkomt. Injectoren waren verkeerd besteld en konden niet geretourneerd worden, heb ze voor 120 Euro gekocht (6 stuks samen). Kosten normaal iets van 95 Euro per stuk. :)

Wat het motormanagement betreft moet ik nog even kijken. Kan de originele kabelboom van een 164 V6 Tb in de auto gaan maken maar dan moet ik er eerst een zoeken. Zit er zelf aan te denken om de originele 155 v6 kabelboom te gebruiken met een op maat gemaakte chip van Squadra. Alleen wordt de laaddruk dan niet door de computer geregeld. Het beste is natuurlijk een vrij programmeerbaar systeem maar aangezien dit maar mijn doordeweekse auto moet worden wil ik het niet al te gek maken. 8)
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Terug naar “Tuning onderwerpen”