Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: remmen upgrade bertone

do jul 12, 2007 20:34

awesome kit, awesome price dudes...

John, wat wou jij nou nog precies weten over de schetsplaten?
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

vangeel

RE: remmen upgrade bertone

vr jul 13, 2007 23:26

Rik,
Je had een goed alternatief voorgelegd voor compleet vastgelaste schetsplaten.
Volgens mij was de opzet om een een soort verstevigingsplaat te maken, iets groter dan de driehoek van de drie stuurhuisbouten, niet vastlassen aan de schokbrekertoren maar wel de plaat erop vastlassen die de twee bouten verbind (plaat met aanslag). Mijn vraag was, moet ik die verstevigingsplaat nu wel of niet aan het binnenscherm vastlassen ?

Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: remmen upgrade bertone

ma jul 16, 2007 09:51

inderdaad, dat is mijn alternatief.
Die driehoeken maak je eerst eens uit karton. Je zorgt dat er rondom ruimte is zodat bv bij een botsing er nog energie geabsorbeerd kan worden. vervolgens, als de platen middels de gaten gemonteerd zitten dan geef je rondom om de twee cm een nette lasrups van een cm. Vervolgens ergens een gaatje boren en volspuiten met blanke tectyl, dopje erop, de rest aflakken en finito!
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Gebruikersavatar
HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2052
Lid geworden op: za apr 19, 2008 09:07
Locatie: Minnertsga
Contacteer: Website

RE: remmen upgrade bertone

ma jan 21, 2013 10:27

Even een oud topic oprakelen.

Waarom dit alternatief ipv de volledige schetsplaten?

Terug naar “Tuning onderwerpen”