Bij biesheuvel hebben ze alleen draadeinden(die in de buurt komen) met splines er aan.
en bij Ford bouten is de flens op de achterkant kleiner dan de orginele flens(bij biesheuvel gezien) van de alfa bouten.
met andere woorden ben ik bang dat de bouten ook weer spontaan gaan ronddraaien, wat ook het oorspronkelijke probleem was.
Daarbij is het randje op de naaf (waar het recht kantje van de wielbouten achter blijven hangen ter voorkoming van meedraaien) erg dun...2 a 3 mm !!
Komt dit vaker voor ? of heb ik toevallig een as met randjes die aan de dunne kant zijn ( italiaanse toleranties dus..)
Nu ik die bouten ga vervangen wil ik ze ook gelijk wat langer maken om wat vrijheid te krijgen in de velgkeuze.
Ik zie trouwens op het plaatje dat hier gewone ordinaire bouten worden gebruikt ? als ik nou gewoon 10.8 bouten neem zal dit toch wel sterk genoeg zijn ?
Arese heb ik nog niet gevraagd.