@DJ : er wordt door verschillende eigenaren aan een oplossing gewerk. er zijn al oplossingen maar die zijn eigenlijk geen echte verbetering. oke een andere schuivende klauw met een iets grotere piston met behoud van de ongeventileerde schijf. het is een vrij kleine wereld en ik zit er een beetje middenin na al die jaren. er zijn drie echte specialisten. eentje in NL , eentje in DLD en eentje in Frankrijk. allen hebben nog geen
alternatief. ik heb regelmatig contact met ze en ook zij springen vaak bij in de ontwikkeling door ondersteuning en uitleg. het mes slijpt aan twee kanten. zo is het ook gegaan met ons nieuwe onderstel. er was een schroefset beschikbaar. deze hebben we als uitgangspunt genomen en uiteindelijk is er nu een nieuwe set in de markt gezet die tot op heden echt het neusje lijkt zijn (

). maarruh we zijn toch met z´n 400 binnen de sectie van de club met dit type voiture.
ik ben alweer uit aan het wijden. sorry. ik zou eigenlijk over de 164 moeten praten hier..
of op z´n minst over het 164 hart achterin mijn goudkuipje.
maar goed de klauwen van hi spec worden veel gebruikt in de kitcarwereld en hebben zich zeker bewezen. er zijn er enkele die kwa breedte in mijn wiel zouden passen ( remschijf tot spaak afstand is maar 43 en een spacer is niet meer mogelijk bij dit wiel ivm buiten de kasten vallen )
deze zouden theoretisch "kunnen" voor de liefhebbers van plaatjes ( en materiaal fetesjisten

)
http://www.hispecmotorsport.co.uk/ul4_-_radial.htm
http://www.hispecmotorsport.co.uk/ul2_-_radial.htm
jam jam
en rond de 150 pond voor alleen een klauw is niet te wild vind ik. wel veel geld maar ja. het zijn de remmen. dan maar een paar potjes minder in de kroeg deze keer
groeten en een fijn weekend
jos