Roy Hartgerink

RE: turbo druk opvoeren? hoe eigenlijk?

do mar 24, 2005 14:38

:lol:

Dré; er is wat meer voor nodig om me te beledigen :-)


Roy Hartgerink

RE: turbo druk opvoeren? hoe eigenlijk?

do mar 24, 2005 16:19

Euh, ik kan zo 1 2 3 niks bedenken.

:D

Andretti Molletti

RE: turbo druk opvoeren? hoe eigenlijk?

do mar 24, 2005 17:00

Beantwoordt dan de vraag maar betreffende je één of twee slangetjes mbt je wastegate.... ;)


Andretti Molletti

RE: turbo druk opvoeren? hoe eigenlijk?

do mar 24, 2005 19:10

dus jij eet van twee eeuh slangetjes??
das niet Ricambi Originali!!

Why ... tell me why????

Gebruikersavatar
Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2916
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:58
Locatie: Utrecht

RE: turbo druk opvoeren? hoe eigenlijk?

do mar 24, 2005 19:17

Dre, jongens plagen, kusjes vragen !

:shock:


Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

Re: RE: turbo druk opvoeren? hoe eigenlijk?

do mar 24, 2005 21:48

ook :
:schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding


Roy Hartgerink

RE: turbo druk opvoeren? hoe eigenlijk?

do mar 24, 2005 23:44

Jij vroeg naar mijn slangetje toch?

:-)

Ik weet niet meer welk, maar 1 van de twee was het. Probeer de bovenste als eerste....ga je dan sneller snel, dan is deze het.

Andretti Molletti

RE: turbo druk opvoeren? hoe eigenlijk?

do mar 24, 2005 23:53

standaard wastegate heeft er maar een dus?????

die van jou is niet standaard....?

Roy Hartgerink

RE: turbo druk opvoeren? hoe eigenlijk?

vr mar 25, 2005 00:12

standaard wastegate heeft er twee (bi serpentjes), of ik weet niet wat de wastegate is ;-)

Btw, ik heb nog een mooie hoedenplank (zonder hoed) voor je.....

Andretti Molletti

RE: turbo druk opvoeren? hoe eigenlijk?

zo mar 27, 2005 13:24

Hee Roy, jij moet rijden en niet technisch doen!!
Das met de meeste goede rijders zo trouwens ;)


de wastegate heeft een slangetje en dat gaat naar het pierburg regelventiel. Dat noemen ze ook wel Boostvalve. Deze klep kan de wastgate elektrisch sturen zodat je volgas even extra turbodruk (boost) kunt krijgen. De Boostvalve heeft overigens 3 aansluitingen. 1 naar de wastegate, een naar de compressor en een naar de carterventilatie.


:D

O en die hoedenplank: geweldig!!
Gaan we snel wat voor regelen!
:thumbs:


Terug naar “Tuning onderwerpen”