Kortom, zijn er steekhoudedde argumenten om voor de ene, danwel de andere oplossing te kiezen?

GEEN schuimrubber, dat absorbeert en houdt vloeistof vast... als het lekt, moet het meteen de straat op!!Ik zit zelf ook te denken om de accu in de achterbak van de SZ te plaatsen. Maar hier zit een rechthoekige metalen doos dat als tank fungeert.
Mischien kun je om de tank of om de accu een schuimrubberen isolerende mantel plaatsen?
..................
Maar veiligheid voor alles!!
Dan heb je daar echt geen tijd voor hoor!En ingeval van koprol gewoon aan de bovenkant goed vastzetten.
Een gewone nieuwe accu heeft ook geen dampen (zit potdicht), en als ie toch gas zou lekken zou een gelaccu dat ook doen, die werkt nl. precies hetzelfde (met zuur dus).een gelaccu, deze accu's bevatten namelijk geen vloeibaar zuur dus heben ook geen last van ''dampen'' welke in het bestuurderscompartiment zeer ongewenst zijn.