En wat denk je wat daar voor een kosten aan verbonden zijn......Is het niet handig (en haalbaar) om een verstelbare stabi voor voor te maken ?
weet je dat zeker, je telt 1,2 4,5.........Quote:
Stabi rvs 32mm stijf:
1) giuliettaevo
2) Gerben
3) Akieromeo
Stabi 32mm slap:
1) Giulia Bianca
2) alfa147man (2x)
4) Veloce
5) DJ
Watt stangen set met uniballs:
1) Theo Romeo
Mensen,
voor de slappe versie is de eerste serie vol
Na het weekend weet ik meer tav leveringstijden!
Op zich klopt het verhaal wel voor de grove inschatting, voor de messen gaat het had daar zit de l^3 in (lengte tot de 3de macht)Ik redeneerde als volgt, als de hart afstand van de stabistang en montagegat in het mes 10% kleiner word dan zal de stabi als geheel ook om en nabij 10% stugger zijn. Dat het in werkelijkheid ingewikkelder zit geloof ik onmiddelijk (de messen zouden in mijn redenering volkomen onvervormbaar moeten zijn bijvoorbeeld) maar dat het maar 1 a 2% zou schelen had ik niet verwacht. Ik denk ook niet dat ik 2% verschil in de voorstabi ga merken tijdens het rijden.....dat weet ik wel zeker eigenlijk, helaas.![]()
Ik begrijp dat de nieuwe stabi's holle messen krijgen? Toe maar. Ik vond de eerste serie ook al erg netjes.
Gr,
DJ
Nee wacht,om wat te kunnen stellen zoals DJ voorstelde, meerdere bevestigingsgaten in de stabi, moet je afstand kunnen overbruggen. Uniballs zijn beperkt in de hoek die ze kunnen maken.Op mijn huidige stabi heb ik al uniballs zitte. Maar hoe langer je ze maakt des te beter en waarom ?
Stabi 32mm stijf:
1) giuliettaevo
2) Gerben
Stabi 32mm slap:
1) Giulia Bianca
2) alfa147man (2x)
4) Veloce
Watt stangen set met uniballs:
1) Theo Romeo
2) Vincent Ras (2x)
Stabi rvs 32mm stijf:
1) giuliettaevo