Hmmmm......eerst de boel straks inrijden en dan.........Goed, geef de datum ff door dan licht ik de politie in.Van het voorjaar eens de wegen onveilig maken in de gemeente Sittard, Geleen, Born en omstreken? Ze houd niet zo van zout
![]()
JaJij gaat tog zeker mee met je blingbling
![]()
Maken we er een limburgs treffen van
Kijkend naar het uiterlijk van de poten lijken ze erg veel weg te hebben van een Pro-street S van EibachMaken ze dat bij Madeno zelf of zitten er toch bekende ( bijv. Koni, White Power, K&W ) onderdelen in? Ziet er wel heel mooi uit trouwens.
Ik dacht dat in het kader van politieke correctheid dat ze zich bij White Power al een tijdje WP Suspension noemenMaken ze dat bij Madeno zelf of zitten er toch bekende ( bijv. Koni, White Power, K&W ) onderdelen in? Ziet er wel heel mooi uit trouwens.
Politiek correct is voor die kwallen in Den-haag...
Ik dacht dat in het kader van politieke correctheid dat ze zich bij White Power al een tijdje WP Suspension noemen
Ik denk van http://www.ast-suspension.com/ of van www.intraxracing.nlNee deze kit wordt niet bij Madeno zelf gemaakt. Het is wel door hun ontwikkeld!Maken ze dat bij Madeno zelf of zitten er toch bekende ( bijv. Koni, White Power, K&W ) onderdelen in? Ziet er wel heel mooi uit trouwens.
Waar Madeno deze kit dan laat maken en wat voor onderdelen erin zitten durf ik je niet te zeggen...