Als je niet poets worden ze vanzelf mat zwartgewoon mat zwart doen, dan hoef je ze tenminste nooit meer schoon te maken

Word het er ten minste gebruik van gemaakt waar het uiteindelijk allemaal voor bedoeld is

Groetjes,
Marc
Als je niet poets worden ze vanzelf mat zwartgewoon mat zwart doen, dan hoef je ze tenminste nooit meer schoon te maken
Goed daar gaat mijn excuus Zo te horen zijn de eerste velgen al "verkocht"Wit zal minder zonnewarmte aantrekken, maar de warmte van de remmen en de banden wordt niet via zichtbaar licht overgedragen. Als zonnewarmte een probleem gaat zijn voor de temperatuur van de velgen, heb je een luxeprobleem. De hoeveelheid motorblok en remmen die je nodig gaat hebben om de velgen zo heet te stoken zal je er voorlopig nog niet in hebben hangen lijkt me.
Als je het zelf mooi vind, gewoon voor je keuze gaanZo te horen zijn de eerste velgen al "verkocht"
\Als je het zelf mooi vind, gewoon voor je keuze gaanZo te horen zijn de eerste velgen al "verkocht"
Wat een ander er van vind is van ondergeschikt belang![]()
Groetjes,
Marc
Javind je?
Niets moet en je kunt het ook gewoon negerenals hij erin gaat rijden ziet hij de velgen zelf niet, als "wij" naast hem rijden moeten we de he;le tijd naar die witte velgen kijken
Heb je de 155 ingeruild op een 75 danHeren met alle respect, maar als ik zou gaan voor hetgeen wat op het forum als mooi wordt aangezien zaten er nu Ronals onder volgens mij.
Als 'ie zou gaan voor hetgeen wat op het forum als mooi...enzovoort...Heb je de 155 ingeruild op een 75 danHeren met alle respect, maar als ik zou gaan voor hetgeen wat op het forum als mooi wordt aangezien zaten er nu Ronals onder volgens mij.![]()
Groetjes,
Marc
Jammer dat je me nou afschildert als Halfordstuner .... Gelukkig weet ik ook wat voor velgen onder jou 155 zatenAls 'ie zou gaan voor hetgeen wat op het forum als mooi...enzovoort...Heb je de 155 ingeruild op een 75 danHeren met alle respect, maar als ik zou gaan voor hetgeen wat op het forum als mooi wordt aangezien zaten er nu Ronals onder volgens mij.![]()
Groetjes,
Marc![]()
En...stiekem is Jur 't daar deze keer nog mee eens ook, denk ik!!Zelfs een niet-uitgelijnde, trage, mulit rosso 75 wekt zijn heimwee op!!
Jur, ram die witte velgen nou gewoon onder je 155, plak d'r een paar flinke sticker op, zet je bassbox (of hoe heet die pijp achterin) open en post dat jijbuist flimpje hier!!! En ik geef toe, d'r zitten best een paar fraaie exemplaren tussen...
Als ik toendertijd wat handiger was waren ze wit geweest!Jammer dat je me nou afschildert als Halfordstuner .... Gelukkig weet ik ook wat voor velgen onder jou 155 zaten