Dat is absoluut waar! Ik ga zo snel mogel.ijk aan de slag met die lampen. Lukt het, dan kan ik met jou lamp het zelfde proberen en de reflector passen.
De eigenaar van de hierboven genoemde advertentie vraagt wel een flinke prijs voor een set mistlampen. Khoef ten slotte alleen de reflectoren te hebben.. Iemand heeft deze lampen nieuw gezien voor 59 euro.
Maar goed, ik laat het weten als het gelukt is!
Edit: gisteren geprobeerd het glas van een carello (voor een 146) er uit te halen. Hij kwam er ook uit, alleen wel in tig stukken, want onderweg zei ie KRAK! Hielden we dus een lamp zonder glas over. Nog een carello gepakt, en vlak achter het glas de lamp open gezaagd. Het glas komt er dan heel uit, met enkel de kit en een rand van de lamp er aan vast. Dit is goed kaal te maken, en dat glas kan dan vervolgens weer netjes vast gezet worden in de lamp waar het glas uit geslagen is.
Heel omslachtig, en het kost je wat oude lampen, maar er rest dus nog 1 ding nu. Een reflector uit een 155 carello halen, en kijken of de reflector past. Zoja, dan kan ik eindelijk eens gele reflectors in een carello voor een 146 hangen.
Als iemand een beter idee heeft (of is tegen gekomen), meld het dan even a.u.b. Het gaat best makkelijk en snel zo, daar niet van.. Maar het kost me wel een paar gebruikte mistlampen op deze manier!
Groet, Dim
Vloeken is aangeleerd.. Bidden toch ook?
- 155 2.5 V6
Gehad:
- 33 SW 1.7 IE
- 166 2.5 V6 24v
- 155 2.0 TS 16v Sport WB
- 166 3.0 V6 24v Sporttronic
- 146 Junior 1.6 TS

Bellezza, Velocità e Passione