Vroeg me af wat jullie mening was over deze velg: merk Braid, 3-delige velg, replica van de BBS Le mans, afgebeeld in 16"x8j, steek4x98, oa geschikt voor Alfetta, Giulietta, 75 etc...
originele Le mans zijn idd erg mooi...en duur.
Dit is een goed alternatief vind ik. Ook niet voor niks, maar toch.
Ga ze binnenkort eens passen op een Alfetta. Ben benieuwd......
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end
wel heel smalle bandjes op die originele.. vind ik altijd zo`n triest gezicht, gekozen voor te brede velgen voor de band, of geld op voor bredere banden.
Maar mooi wiel !
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.
Mocht het doorgaan, en ik heb zo'n setje op de Alfetta, zal ik wat foto's posten.
Velgmaat zal wel 16"x7j worden denk ik. Breder dan 7j zal moeilijk gaan ben ik bang.
Zijn leverbaar in 5-gats en 4-gats. ET van getoonde velg is 30, maar kan op verzoek worden aangepast volgens de leverancier.
Oh ja: steek kan ook op aanvraag geleverd worden, dus 105-series included.
Denk t wel.
Gaat vïs een Belgische leverancier (collega van me). Als je geïnteresseerd bent kan je me wat gegevens PB'en wat je precies zoekt.
Ik heb prijzen voor 16"en 17". Let wel: 3-delige kwaliteitsvelg, merk Braid (veelal rallye-wereld), dus geen chinese immitatiezooi, en dus ook geen chinese-prijzen.
Op mijn verzoek is deze velg gemaakt op 4x98 met ET30 8jx16".