hagen111
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

Giulia Super - Project Car - 7500 euro

zo sep 08, 2024 20:14

Mijn Giulia is te koop....

Marktplaats Advertentie hier:

https://link.marktplaats.nl/m2155932245

Afbeelding

Te koop:

Alfa Romeo Super - Project auto. Auto betreft een oude restauratie - ik ken de auto al ruim 20 jaar - en de auto is roestvrij. Geen gedoe met plaatwerk vervangen, geen rommel en onder en bovenzijde keihard.

Ideale basis voor een mooie snelle Super / Squadra look:

- auto wordt aangeboden zonder motor (zat een Twinspark in), v.bak en achteras - dus ideale basis voor het monteren van bijvoorbeeld een 2L motor, gereviseerde bak en speras.

- de originele Nuova grill en lampen + achterlichten, bumpers zijn beschikbaar en in prima staat (zeer zeldzaam voor de plastic nuova gril)

- het idee was om de auto te back-daten naar een oud type Giulia in Squadra look: oud type gril, koplampringen, motorkap en achterklep met deuk - al deze zaken zijn eventueel tegen meerprijs te koop bij de auto.

- Bij het verwijderen van de motor, heeft deze het linkervoorscherm geraakt, daar zit een deukje. Aangezien het idee was om de gaatjes van de nuova gril dicht te lassen, was het idee om de voorkant toch te voorzien van een nieuwe lak laag; motorruimte, motorkant, voorschermen, voorkant.

- linkerachterscherm, tankklepje is de kit gebarsten, vuldop tank zit in de kofferbak. Samen met bijv. een oud type achterklep met deuk, kan dit met het andere spuit werk aan de voorkant meegenomen worden.

- Interieur: dashboard voorzien van geborsteld aluminium inleg - zeer fraai gedaan. Plus 2 Momo sportstoelen gemonteerd - kunnen wel of niet meelgeverd worden - naar wens/prijs.

- Brembo Aluminium 75 Twinspark remmen set op de auto. GB velgen in prima staat - kunnen wel of niet meegleverd worden - naar wens/prijs.

Vraagprijs: 7600 eur voor de auto zonder motor, bak en achteras, met alle originele Nuova onderdelen.

Wil je de volgende onderdelen niet:
- Momo stoelen min 500
- GB velgen min 500
- Originele Nuovadelen: gril, bumpers, achterlichten, motor & koffer klep min 500

Dus voor ca. 6000 EUR heb je een hele mooie basis.

Voor vragen - stuur me een bericht of bel. Veel in overleg mogelijk.

Terug naar “Te koop”