Gebruikersavatar
AlfaKid
Junior Member
Junior Member
Berichten: 52
Lid geworden op: zo sep 11, 2016 16:22
Locatie: Amstelveen

Alfa Romeo GTV 1.8 TwinSpark 1999 VERKOCHT

vr apr 05, 2024 17:06

Goedemiddag Alfisti,

Hierbij bied ik mijn GTV te koop aan.
Het gaat om een echte liefhebbers auto. Het is een Fase 2 Blu vela GTV met de 1.8 TwinSpark. De Auto heeft 264.000 km gelopen. In mijn bezit altijd netjes al het benodigde onderhoud gedaan. De distributieriem, spanner, looprollen, multiriem en waterpomp zijn in oktober 2022 vervangen. Niet kort daarna zijn alle 4 de remschijven vervangen inclusief remblokken en 2 nieuwe schokbrekers voor de achterzijde gemonteerd. Begin 2024 heeft de auto nog een beurt gehad. Hierbij is de olie vervangen (Shell 10w60) inclusief filter, Bakolie vervangen en alle 4 de ashoezen zijn vernieuwd. Auto komt zonder problemen door de apk, wel een beetje roestvorming op 1 van de dorpels maar geen problemen voor de apk. De auto verbruikt geen olie. De apk is nog geldig tot januari 2025.

Verder is de auto voorzien van wat leuke sportieve goodies namelijk:
Cybox Catback RVS uitlaat
BMC CDA Carbon Inlaat (voor het heerlijke TwinSpark inlaat geluid)
Auto is 30mm verlaagd (Eibach)
17 inch 147/156 Ti velgen met Banden uit 2022 met goed profiel.
Alpine speakers rondom

De lak van de auto is redelijk. Veel steenslag, schrammetjes en een aardige hoeveelheid kleinigheidjes. Wel is de auto in 2023 nog professioneel gepoetst, dus ze glimt wel mooi :D
Alles in de auto werkt, alle bekende GTV 916 problematiek is al eens vervangen(ruitenwisser mechaniek en stationair stappenmotor). Het enige eufel is het linkerraam mechanisme dat een beetje gammel is.

Al met al een heerlijke sportieve rijders auto.
De auto staat voor nu alleen op het forum te koop. Ik zou graag zien dat ze naar een liefhebber gaat.
De vraagprijs voor de GTV is €3000.-

VERKOCHT


Mocht u nog vragen hebben kunt u gerust een bericht sturen.

Robert, Amstelveen


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Te koop”