000476
Newbie
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: za dec 11, 2021 15:46

Te koop 42 jaar oude Alfa Romeo

ma dec 18, 2023 12:20

Te koop 42 jaar oude Alfa Romeo:

Met veel tegenzin wil ik mijn Alfa Romeo verkopen.
Het betreft een 1,8 giulietta, kleur wit/beige, uit 1981.
Ik ben de tweede eigenaar en heb de auto rond 1988 geschorst en opgeborgen
in een garagebox. De Alfa Romeo Giulietta 1.8 is destijds volledig gedemonteerd met het doel verder te gaan
met een volledige restauratie echter de gezondheid staat in de weg om de restauratie
af te maken.

De carrosserie is voorgestraald en roestvrij opgeborgen en in redelijke staat.
Wellicht het meest belangrijk is dat alle onderdelen droog en vochtvrij zijn opgeborgen.
Het motorblok, 1.8 ltr, is los en droog opgeborgen. Is verder compleet met carburateurs, startmotor, dynamo enz..
De deuren, motorkap, kofferklep zijn nog zeer goed en opgehangen
in een droge garagebox. Zeer waarschijnlijk nog in de eerste lak.
Ik kan foto´s maken als er verder interesse voor is. En uiteraard te beoordelen
door te meten met een laagdiktemeter.
Stoelen zijn beige en donkerbruin. geheel in zeer goede staat.
Vloerbedekking is origineel en in goede staat evenals de hemel.
Al het glas, rubbers zijn aanwezig alsmede de draadboom en alle overige interieur onderdelen
Verder zijn de velgen alsmede het complete onderstel en versnellingsbak en cardan
aanwezig. Tevens nog enkele bananendozen vol met reserveonderdelen.
Ik heb alle onderdelen bij elkaar gehouden maar er zal onverhoopt wel iets missen
Ik houd het op 95-98 % compleet.
Eventueel te bespreken, rolbeugels die ik 30 jaar geleden heb laten maken speciaal voor deze auto. De beugels zijn gestraald en geschoopeerd., Evenals speciale beugels om de carrosserie op de rolbeugels te bevestigen.
De vraag prijs is wellicht voor een later stadium.
Ik wil de Alfa Romeo Giulietta 1.8 graag binnen de club houden en bij voorkeur verkopen aan
een liefhebber.
Mail voor interesse in de Alfa Romeo Giulietta 1.8 en voor foto's naar hemert.v.m@gmail.com
Marc.

Terug naar “Te koop”