Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

75 turbo '88 ivm prioriteiten stellen

zo dec 16, 2018 00:31

Omdat ik binnenkort met mijn bedrijf wil gaan verhuizen naar een nieuwe grotere werkplaats, en dus nog minder tijd over ga hebben mag mijn onlangs erbij gekochte 75 turbo naar een nieuw baasje die er wel tijd voor heeft.

ik heb deze als donor gekocht voor mijn eigen oude 75 turbo die ik na 14 jaar teruggevonden heb, maar ondanks dat er best wel wat laswerk aan zit (wielranden en binnenschermen uiteraard) vond ik slopen toch wel zonde.

Ik heb de auto zonder interieur gekocht, maar ik heb er een net 1.8IE interieur bij
het kenteken is in 2014 ingeleverd als zijnde gedemonteerd, maar ik heb de rdw gebeld, en heractivatie is geen probleem als de auto keuringsklaar bij de rdw wordt aangeboden, krijgt hij gewoon het originele NLkenteken TD44KJ weer terug.

Ik heb de tank uitgebouwd, laten stralen, waar nodig gelast en laten nastralen en in de epoxyprimer laten spuiten en vervolgens weer netjes zwart afgelakt. deze ligt klaar om weer gemonteerd te worden.
de motor heeft inmiddels ook weer gelopen nadat ik de injectorrail van mijn eigen 75 turbo had gemonteerd en het hoofdrelais voor d ebrandstofpompen en de ECU's vernieuwd.

De auto is helemaal origineel en zeker onverprutst nog, dus er is absoluut een concourswinnaar van te maken met vrij weinig moeite

indien gewenst kan ik het benodigde laswerk uiteraard uitvoeren voor de koper

met vriendelijke groet
Arjan Schram
0619070033
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: 75 turbo '88 ivm prioriteiten stellen

za jan 26, 2019 20:32

Up
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Frederico
Guru
Guru

Re: 75 turbo '88 ivm prioriteiten stellen

do jan 31, 2019 13:38

Arjan, kun je mij eens je vraagprijs pb'n ?

Terug naar “Te koop”