GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

Ik leg het vast "in de week".

wo jul 18, 2018 13:18

Kennen jullie déze nog ??

viewtopic.php?f=13&t=76214&start=210

Lang verhaal kort: ik heb deze week een raceklare full-circuit 156 GTA gekocht. Jaja, ik weet het, die dingen hebben voorwiel aandrijving..

De Jet staat (nog) bij de kooienbouwer voor wat aanpassingen (kooi naar schokdemper punten en versteviging voor non-torsie), zonder motor en bak, die staan nog op pallet's voor netjes schoonmaken/ruimte gemaakt voor de lassert.

Ik kom niet (meer) aan bouwen/knutselen toe. Onderhoud en reparatie: okee. Leuk om te doen. Maar geen "builds" meer. Ik had met de Jet een enorme lijst aan extreme race-pipapo-tralala en By Jove, waar ben ik weer aan begonnen. Ik wil meer vrije tijd en minder stress/spullen/things to do op de to do list. En meer tijd voor mijn kleinkind. Die wordt eind augustus alweer één..

Vragen ? roept u maar. Één van de vragen wordt natuurlijk "kostdattan": met "Extreme Tuning" uitlaatsysteem ( de astma-installatie die er onder zat heb ik weggegeven) en rijklaar 15K. Voor de sjacheraars: onder de 12,5 K wordt mijn lust tot verkopen tot het absolute nulpunt (en da's best koud...) bevroren. Voor een snelle deal (die 156 was toch wel weer een bedragje, en ik moet eigenlijk nog op vakantie): "as-is", dat wil zeggen zelf motor/bak/tank monteren en zonder uitlaat: 10K.

Oh ja. GEEN inruil !!! Er moeten auto's de loods/mijn leven UIT in plaats van er in. Andere Italiaanse hobbykar nog over, dan een daily, en twee racers ( de Cassa di Pere blijft), en last but not least de Skoda van mijn WereldWijffie. En dat moet nu maar eens genoeg zijn.

Zo: ligt in de week, na de vakantie ff doorbijten/Jet in elkaar zetten, hier en dan misschien nog te adverteren op de daarvoor geschikte site's. Rumour has it dat je zo'n ding (vlak) over de grens best wel snel kwijt bent voor goed geld.
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>

http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

vV
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Re: Ik leg het vast "in de week".

wo jul 18, 2018 15:25

scherpe prijzen.... succes met de verkoop. Net als de rest zal dat wel lukken, zeer harde strakke Jet. eventueel over de grens. (zag laatst nog een foto van een redelijk platte 75 racer van een oosterbuur...)
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

rutgerdow
Advanced Member
Advanced Member

wo jul 18, 2018 18:38

recaro race kinderzitje kopen en lekker gaan boenderen op de baan met je kleinkind!
Rutger
155 2.0 ts 16v G3 evo 6-bak blue nord 1997
Citroen Berlingo multispace 1.6 16v

Theo Romeo
Advanced Member
Advanced Member

wo jul 25, 2018 21:45

Zit er nog (Belgisch) kenteken op de Jet? Ik kon het niet zo gauw terug vinden in het oude topic, zo ja, zijn er dan nog belemmeringen om de Jet op Nederlands kenteken te zetten?
Theo Romeo
Afbeelding

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

wo jul 25, 2018 23:02

Klopt, belgische documenten bij. Ik zie geen bezwaar voor NL kenteken. Meteen omkeuren voor V6. Kopie kenteken van de "motor-donor" ook voorhanden.
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>

http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo jul 25, 2018 23:16

Dat kan dan idd in 1x door. :thumbs:

Keuring voor motorwijziging is niet zo spannend. Kost €54.
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Terug naar “Te koop”