Veloce
Guru Triplo
Guru Triplo

18" 8C-velgen voor Giulietta en 159

wo jul 11, 2018 19:48

Ik wil mijn setje matgrijze 18" 8C-wielen wellicht verkopen en overstappen op een setje met glanzende afwerking. Dus mocht iemand willen ruilen, dan mag dat ook.
Betreft 18"x7.5J, ET41, naafgat 65mm. Dat betekent dat ze passen op Giulietta én 159. In tegenstelling tot wat je veel leest op internet dat ze niet op versies met Brembo's passen, is dat niet juist. Deze passen prima op beide modellen met grote 330mm Brembo's.
Ik heb de wielen gloednieuw gekocht, 1,5 jaar geleden, voor op mijn 159 Ti 1750. Toen heb ik ze met voorzorg gemonteerd met een hele dunne spacer van 2-3mm, zodat ik zeker wist dat ze de klauw niet zouden raken. (was achteraf niet nodig, maar de spacers krijg je er ook gratis bij als je wilt). Onder die auto hebben ze 2 maanden gezeten omdat ik 'm daarna verkocht heb. Vervolgens hebben ze 1 winter (4 maanden) onder mijn Giulietta QV gezeten, daar passen ze ook op zonder problemen of spacers.
De wielen hebben in totaal dus iets van 6 maanden gemonteerd gezeten, zien er nog als nieuw uit en zijn 100% schadevrij. Zitten ook nieuwe naafkapjes op.

Ik wil er €800,- voor hebben en zet ze eerst hier te koop voordat ze op Marktplaats en andere verkoopsites gaan.

Onder mijn Giulietta
Afbeelding

Onder mijn 159
Afbeelding

Terug naar “Te koop”