AlfaSpiderman
Newbie
Newbie

VERKOCHT: Alfa Romeo Mito 1.3 Turbo Diesel Distinctive 2012 APK TOT 11 FEB. 2019(!)

di mar 06, 2018 21:26

Voor de liefhebber! Sportief én zuinig rijden, het kan! 1:21

Hallo!

Nieuw op dit forum, maar al jaren lid van de club en voor het eerst een Alfa Romeo in de particuliere verkoop. Mijn eerste Alfa heb ik nog steeds, een tomaatrode Spider 2000 Veloce van 1981. En mijn nieuwste aanwinst is een donkerrode Alfa 159 TBI met slechts 56.000 km op de teller van 2010. Particulier gekocht en vandaar nu mijn Mito in de (particuliere) verkoop:

T.e.a.b.

Voor foto's, uitrusting etc. zie:
https://www.speurders.nl/overzicht/auto ... arch=Mi.To

Beschrijving:
Zeldzaam mooie Alfa Romeo Mito in de eveneens zeldzame kleur “Bianco Gardenia” met rood lederen bekleding. Zien is kopen! Verkoop met de winterbanden, die er nu onder zitten, zie foto’s.

Twee jaar lang heb ik er met groot plezier in gereden. Gemiddeld verbruik 1 op 21. Vanwege minder kilometers is diesel nu echter niet meer nodig voor mij.

Aangezien het een Distinctive uitvoering betreft, valt er qua luxe weinig meer te wensen, de auto is namelijk meer dan compleet uitgerust! Verder is de motor voorzien van een onderhoudsvrije ketting(!) en heeft hij in december nog een beurt gehad. Boekjes aanwezig, afgestempeld en wel. Twee originele sleutels zijn eveneens aanwezig.

Huidige km-stand: 170.233 per 6 Mrt., er wordt vanaf deze datum niet of nauwelijks nog mee gereden. Alfa Romeo’s willen rijden, dus kijken we uit naar een nieuwe eigenaar. Er is niet in gerookt! En de lakstift krijg je erbij.

Opties:
Parkeersensoren (achter)
Start/stop systeem
Cruise control
Climate control, gescheiden links/rechts regelbaar
Aux & USB aansluiting
Multifunctioneel stuurwiel
Isofix aansluiting
Alfa Romeo DNA:
Dynamic = sportstand
Normal
All weather

Doe een goed bod en wie weet...

Met vriendelijke groet,

Gerard
PAPENDRECHT

Laatst omhoog gehaald door AlfaSpiderman op di mar 06, 2018 21:26.

Terug naar “Te koop”